الثلاثاء 23 أبريل 2024 07:31 مـ 14 شوال 1445هـ
فن × فن

محمد فؤاد يكشف معرفته المسبقه بمقلب رامز جلال في برنامج العرافه

البصمة

يحل الفنان محمد فؤاد اليوم ضيفًا على برنامج العرافة للإعلامية بسمة وهبة، وكشف حقيقة معرفته بمقلب رامز جلال في برنامج رامز نيفر إند.

بسمة وهبة ومحمد فؤاد

ونشرت الصفحة الرسمية لبرنامج العرافة للإعلامية بسمة وهبة البرومو الرسمي لحلقة الفنان محمد فؤاد، وذلك خلال موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، معلقة: السؤال اللي حيرنا كلنا، إيه اللي يخلي نجم كبير بحجم محمد فؤاد إنه يقبل يحط نفسه في الموقف ده، حلقة نارية واستثنائية في ضيافة الدكتورة بسمة وهبة في العرافة، الليلة في تمام الـ 6.15 مساءً.

وكشف الفنان محمد فؤاد، حقيقة علمه بمقلب رامز جلال في برنامج رامز نيفر إند، إذ قال: أنا مشوفتش أي حاجة فيها قلة أدب بصراحة، عارفين إن إحنا رايحين لرامز جلال، ودراعي كان هيتكسر واتخدش، وروحت وهروح له تاني.

وعن تصريحه إنه يتوقع نجاح عمر كمال أكثر منه، قال محمد فؤاد: هو أنا مجنون ولا إيه، أنا اللي عملت عمر كمال يعني.

وسألته الإعلامية بسمة وهبة عن غيرته من الفنان محمد هنيدي بسبب فيلم إسماعيلية رايح جاي، قال محمد فؤاد: متخلقش اللي أنا أغير منه، عندك إيه مش عندي؟ أنا اللي كاتبلك تضَحك ازاي في الفيلم، يبقى أغير منه.

حلقة محمد فؤاد في برنامج رامز جلال

وحل الفنان محمد فؤاد ضيفًا على برنامج الفنان رامز جلال رامز نيفر إند، وشهدت الحلقة العديد من أبرز الأحداث وتصدرت تريند مواقع التواصل الاجتماعي.

محمد فؤاد الفنان محمد فؤاد بسمة وهبة رامز جلال